השכרת ציוד למסיבות

מדוע לבחור בנו?

אנו מתמחים בתחום של השכרת ציוד לאירועים, השכרת אוהלים והשכרת ציוד למסיבות בפרט מזה שנים רבות. בזכות נסיוננו הרב אנו נדע להתאים לכם את הציוד למסיבה הדרוש בהתאם לאופי המסיבה, מיקום המסיבה, כמות האנשים, תנאי מזג האוויר ועוד. הציוד שלנו חדיש ומתוחזק היטב, מה שיהפוך את השהות שלכם ושל האורחים שלכם לנעימה ונטולת דאגות. 
בנוסף לשירות של ציוד למסיבות להשכרה ניתן לשכור מאיתנו גם ציוד נוסף כגון מקררים לאירועים, כסאות פלסטיק, השכרת כלים לאירועים, פתרונות חימום לאירועים, תאורה, גנרטורים ועוד.

אצלנו תמצאו את כל הציוד הנלווה הדרוש לקיים את האירוע שלכם:

שירות השכרת ציוד למסיבות כולל:

השכרת ציוד למסיבות במחירים ללא תחרות

מסיבות הן תמיד סיבה להתפרע. אנשים אוהבים לחגוג ולא יוותרו על סיבה למסיבה. השכרת ציוד למסיבות עשויה להיות הדבר שיקבע אם המסיבה תהיה מוצלחת או מוצלחת מאוד. ישנו מגוון רחב של ציוד, מכיסאות ושולחנות פשוטים ועד אוהלי ענק ובתוכם כורסאות רביצה מפנקות עם דשא סינטטי וכדומה. כשאנו באים לשכור ציוד למסיבה או אירוע כל שהוא עלינו להבין תחילה איזה סוג של אירוע זה הולך להיות, מה כמות המשתתפים ומה התקציב שלנו.השכרת ציוד למסיבות

חוגגים במסיבה בטבע

מדשאה גדולה, חוף הים או ההרים הגבוהים הם אזורים נהדרים לחגיגות. אבל כדי להוציא את האירוע אל הפועל, תזדקקו לשירותי השכרת ציוד למסיבות טבע. חשוב לבחון את האירוע שלפניכם. אם מדובר באירוע סולידי שמציע נאומים שונים ואולי הקמת בופה קטן אז לא נזדקק ליותר מידי ציוד. אבל אם אנחנו מתכננים מסיבת גיוס ענקית לכמה מאות משתתפים עם זיקוקים ואלכוהול וריקודים עד אור הבוקר, כדאי לפנות לחברה שתדע לספק את הסחורה ובזמן.

רחבת הריקודים במסיבות טבע

לעיתים באירועים גדולים אנו נתקלים במצב של צפיפות, דוחק ואי נעימות. זה קורה בדרך כלל כשאין תכנון נכון של האירוע מלכתחילה. אז עלול לקרות מצב שהחלל שהוזמן הוא קטן מידי בשביל כמו האנשים והציוד. לכן מומלץ לפני שרצים להזמין ציוד יקר לבדוק את כל האלמנטים ולהיות בטוחים שהמקום מתאים.

גם אם מדובר באירוע שמתרחש בחוץ יש לוודא שהמקום בטוח לקיום אירוע. השכרת ציוד למסיבה בטבע או לכל אירוע אחר ניתן למצוא בחיפוש ברשת האינטרנט. כדאי לערוך סקר שוק וראות מה מציעה כל חברה וכמה זה אמור לעלות.השכרת ציוד למסיבות טבע

שומרים על הציוד

באירועים גדולים קיימות אטרקציות שונות אשר עלולות לפגוע בציוד ששכרתם לאירוע. מומלץ לקחת זאת בחשבון ולהיערך בהתאם. כך למשל, אם החלטתם להזמין שירותי השכרת ציוד הגברה למסיבות טבע, לא כדאי למקם את עמדת הזיקוקים קרוב מידי לציוד זה, ובכלל להרחיק אותו מהחוגגים. חלק מהחברות יבקשו ממכם פיקדון קטן על הציוד שבדרך כלל מוחזר בתום האירוע. מומלץ לבדוק את הציוד כשהוא מובא אל אתר האירוע ולראות שהוא שלם ולא שבור, מלוכלך או בלתי תקין. כך שלא יוכלו לבוא אליכם בטענות לאחר מכן.

אם הצלחת האירוע שלכם חשובה לכם, אתם זקוקים לעזרתן של ידיים מיומנות. הצוות שלנו ישמח לעזור לכם בבחירת הציוד הנכון עבורכם. פנו אלינו עכשיו לקבלת פרטים נוספים.